Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

ΕΚΛΑΠΗ - δινεται αμοιβη

Andronikh Nikaki


ΕΚΛΑΠΗ γκριφον τεριε θηλυκια 2 ετων απο την οδο κρητης 5 περαιας θεσσαλονικης.ακουει στο ονομα σουγκαρ και αυτοι που την εκλεψαν απο μενα την δωσαν σε φιλικα τους προσωπα
 
 
  • εκλαπη γκριφον τεριε ασπρο θηλυκο 2 ετων απο την οδο κρητης 5 περαιας στις 4/08/11 το σκυλο τον μετεφεραν σε φιλικο προσωπο στην θεσσαλονικη παρακαλειται αποιος εχει καποια πληροφορια για τους δραστες να ενημερωσει στα παρακατω τηλ

    6976215312 νικη 1 ιδιοκτητρια

    6979915747 πετρος 2 ιδιοκτητης

    σας παρακαλω βοθηστε με να ξανα βρω το σκυλακι μου...

    δινεται αμοιβη

  • γεια σας ονομαζομαι ζαχου ανδρονικη και ειμαι κατοικος περαιας θεσσαλονικης πριν απο δυο χρονια γεννηθηκε η σουγκαρ ενα κατασπρο κουταβακι θυληκο και ναζιαρικο οταν το πηρα στην αγκαλια μου το λατρεψα αλλα δεν ειχα την δυνατοτητα να το παρω οποτε τα κουταβια ολα δοθηκαν οπως και η γλυκια μου σουγκαρ... πιστευα οτι ποτε δεν θα την ξαναβλεπα ωσπου μετα απο λιγες μερες την βλεπω να παιζει στην αυλη της πολυκατοικιας μου και οχι μονο την ξαναειδα αλλα μαζι με τον ιδιοκτητη της αναλαβαμε μαζι την φροντιδα της και αυτο το σκυλι μας ενωσε τοσο πολυ με τον ιδιοκτητη της που στο τελος γιναμε οικογενεια. η σουγκαρ το βραδυ κοιμοταν στην μιση αγκαλια μου και στην αλλη μιση ο γιος μου. περασαν δυο χρονια παιχνιδου λατρειας και αφοσιωσης. γυρνουσα απο την δουλεια μου και με περιμενε να παιξουμε να φαμε και να κοιμηθουμε. στην ιδια πολυκατοικια ζουσε ενα ζευγαρι που ζηλευε πολυ την σουγκαρ οποτε με εβλεπαν με ρωτουσαν θα μου δωσεις το σκυλι να το δωσουμε σε ενα φιλικο μας ζευγαρι και καθε φορα που ακουγα αυτη την ερωτηση πλυμηριζα απο θυμο και απο οργη. εμενα με ρωτανε αν μπορω μακρυα απο το σκυλι μου η το σκυλι μου το ρωτανε αν μπορει μακρυα μου η μακρυα απο τον μπαμπα του. ωσπου ηρθε η καταστροφη στις 4 αυγουστου ηρθε ο μπαμπας της να την παρει να πανε βολτα και περασε απο το σπιτι του για να μην την ταλαιπωρησει την εδεσε στον κηπο της πολυκατοικιας για να ανεβει να παρει το κινητο του και χρηματα κατεβηκε και βρηκε μονο το λουρι. την εψαξε παντου αλλα η σουγκαρ δεν ηταν πουθενα. μεχρι το απογευμα δν βρηκαμε τιποτα. εκτυπωσα αγγελιες οτι χαθηκε αλλα δεν μπορεσαμε να βρουμε καποιο στοιχειο που θα με οδηγουσε στο σκυλι.την επομενη μερα μετανοιωσα που εγραψα στις αγγελιες οτι χαθηκε και τις αλλαξα σε εκλαπη και στο τελος προσθεσα οτι δινω και αμοιβη.δηλωσα στην αστυνομια την κλοπη στον προεδρο σωματειου κτηνιατρων θεσσαλονικης και στην προεδρο του σωματειου αγαπης. μεσα στις επομενες ωρες δεχτηκα ενα μηνυμα στο facebook απο ενα προφιλ που λεγετε ΑΡΝΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ. με ενημερωσε οτι ενα σκυλι με τα ιδια χαρακτηριστικα ηρθε στα χερια τους απο ενα ζευγαρι που υποτιθεται το χτυπησε στην οδο φιλιππου καθετη με την οδο κρητης που εκλαπη το δικο μου σκυλι. ξεκινησαν μηνυματα παρακαλητου να μου δωσουν το σκυλι μου πισω η εστω να εποικηνωνησω με το υποτιθεμενο κτηνιατρειο που νοσηλευοταν το σκυλι. πηρα απαντηση που ελεγε οτι το σκυλι το παρελαβαν τα παιδια που το χτυπησαν και συνεχιστηκε η παρακληση απο την πλευρα μου.το ατομο παραδεχτηκε οτι το σκυλι περασε απο τα χερια του αλλα δεν ειχε καμια διαθεση να βοηθησει εμενα. μετα απο δυο μερες δεχτηκα ενα τηλεφωνο απο κοινο γνωστο δικο μου και του αρνιου του πασχα και με ενημερωνει οτι το συγκεκριμενο ατομο στο προφιλ του με κατηγορει και με διαψευδει οτι κακομεταχειριζομουν το σκυλο μου.... τοτε καταλαβα οτι στις σκεψεις ειμουν σωστη απο την συνομιλια τους που μπορεσα να δω απο το προφιλ του κοινου γνωστου και καταλαβα ποιοι ηταν πισω απο αυτο. ετρεξα στο σπιτι τους αλλα διαπιστωσα οτι μετακομισαν μεσα σε δυο μερες μετακομισαν εφυγαν λεγοντας δεξια κι αριστερα διαφορους προορισμους.ετρεξα στο ιντερνετ καφε εκτυπωσα ολες τις προσωπικες συνομιλιες και τις κοινες του στο προφιλ του και τα πηγα στην αστυνομια να καταθεσω μηνυσεις εις βαρος του συγκεκριμενου ατομου και να σπασουν τον κωδικο για να βρουν ποιος κρυβεται πισω απο αυτο το προφιλ. για το σκυλι μου δεν εμαθα καμια πληροφορια αλλα θα φτασω μεχρι το τελος θα ψαχνω θα ρωταω θα ανακοινωνω συνεχεια στοιχεια της σουγκαρ και θα ψαχνω μεχρι να την βρω.οποιαδηποτε πληροφορια ειναι χρησιμη οτιδηποτε στοιχειο απο την πλευρα σας μπορει να με οδηγησει στο σκυλι μου...... αν ειδατε καποιο μικροσωμο ασπρο θυληκο σκυλο να εχει εμφανιστει τις τελευταιες μερες στην γειτονια σας η στην πολυκατοικια σας η στα φιλικα σας προσωπα ενημερωστε με η την αστυνομια σκεφτητε οτι μπορει να ειναι η σουγκαρ μου και μην ξεχνατε οτι τα συγκεκριμενα ατομα που εχουν το σκυλι μπορει να μην εχουν ιδεα το πως βρεθηκε στα χερια τους. σας ςκληπαρω προωθηστε τα στοιχεια του σκυλιου μου προωθηστε οτι πιστευετε θα βοηθουσε στην αναζητηση της ενωστε ξανα μια οικογενεια. σςτα ματια μου και στα ματια αρκετων ανθρωπων πιστευω οτι τα ζωα τους δεν τα ξεχωριζουν απτα μελοι των οικογενοιων τους. τηλ εποικοινωνιας 6976215312 6979915747 και μην ξεχναμε οτι οποιος με οδηγησει στο σκυλο μου θα παρει ενα χρηματικο ποσο.σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας..




  • Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου