Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

ή θα ξεκινήσετε ή πάρτε την αστυνομία να σας βάλει μέσα

Vasiliky Bart ‎..κατάλληλο μπορεί να θεωρείται και το φίμωτρο,
Προσωπικά αναγκάστηκα να ταξιδέψω με κτελ και πήγα χωρις κλουβί με φίμωτρο, στην αρχή ήμουν ευγενική και χτυπούσα στο φιλότιμο [φοιτήτρια με περιμένουν οι δικοί μου εφόσον επιτρέπεται...]
μέτα του ξεκαθάρισα οτι είναι νόμιμο δικαίωμα μου να ταξιδέψω με το σκυλί μου μπήκα μέσα [ενώ αυτό ωρύονταν μην του λερώσω το πάτωμα] και κάθησα και του πα ή θα ξεκινήσετε ή πάρτε την αστυνομία να σας βάλει μέσα που μας καθυστερείτε..
αφου πέρασαν 30' που γινόταν όλη η φαρσοκωμωδία και ένα 20' απ την προκαθορισμένη ώρα αναχώρησης μπήκε μέσα φουριόζος και μου κάνει -ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΣΤΑ ΣΚΑΛΑΚΙΑ!!!!!
[το σκυλί είχε ήδη κοιμηθεί στα πόδια μου, μιας και είναι κ πολύ ήρεμη και συνιθισμένη στα ταξίδια -με τραίνο συνήθως-]
οπότε του απαντάω πάλι σε ήρεμο τόνο -Το σκυλί δεν θα παει πουθενά, μπορείτε να ξεκινήσετε αν θέλετε.
Και έφυγε μες την τσατιλα!! =]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου